Altijd 2 jaar garantie op onze oordoppen

Al onze oordoppen worden geleverd met 2 jaar garantie. Bij normaal gebruik zouden onze producten minimaal twee jaar mee moeten gaan. Lees voor gebruik de handleiding. Daarin vind je ook hoe je onze producten het beste schoon kunt houden. Dit draagt bij aan de levensduur van je gehoorbescherming.

Mocht het zo zijn dat onze producten binnen twee jaar stuk gaan, dan vervangen we deze kosteloos. Mocht er iets niet in orde zijn met je product(en), laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Om producten zo snel mogelijk te kunnen vervangen kan het helpen om direct een foto en je bestelnummer van de producten mee te sturen. In de meeste gevallen hoef je de producten niet op te sturen. Mocht dat wel zo zijn, dan vergoeden wij de verzendkosten.

Zodra we je melding van kapotte producten hebben ontvangen, gaan we aan de slag met het vervangen. Gedurende dit proces houden we je op de hoogte. Zodra is besloten dat je producten kosteloos worden vervangen, sturen we je hier een bevestiging van. Je ontvangt daarna een nieuwe orderbevestiging in je mailbox. Zodra deze order is verwerkt ontvang je een verzendbevestiging. Vanaf dat moment heb je je nieuwe producten vaak de volgende werkdag in huis. Normaal gesproken duurt het verzendproces 2 werkdagen. Wanneer er sprake is van vervangen in verband met garantie kan dit 1 à 2 dagen langer duren.

Indien een product verkeerd is geleverd verzoeken we je dit binnen een week na leveren aan ons te melden. Indien van toepassing vragen we je de producten ongebruikt en ongeopend aan ons te retourneren. Je kan daarvoor heel handig dezelfde verpakking gebruiken als waar je de oordoppen in hebt ontvangen, zie ook het retourbeleid.

Heb je hier het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op.